Wednesday, April 12, 2017

Kelab Warga Emas Klinik Kesihatan Seri Kembangan Berjaya Ditubuhkan.

Majlis Penubuhan Kelab Warga Emas Klinik Kesihatan Seri Kembangan telah dilancarkan oleh Dato’ Yap Pian Hon, bekas Ahli Parlimen Serdang dan Dato’ Satim, bekas ADUN Sri Serdang di depan bangunan Klinik tersebut baru-baru ini.


Upacara perasmian Kelab itu disaksikan oleh Dr. Mohamed Paid Bin Yusof, Pegawai Kesihatan Daerah Petaling, Dr. Siti Akhtar Bt Supian, Pengerusi Penaja Kelab Warga Emas, Ahli-ahli Panel Klinik Kesihatan Seri Kembangan, En Ng Chin Long, Pengerusi, J/K Kebajikan Dan Pembangunan Masyarakat Serdang, En. Tan Kok Chin, Naib Pengerusi Pertubuhan Pengurusan Rumah Orang Tua Seri Kembangan serta jemputan khas.

Kelab Warga Emas ini ditubuhkan dengan bertujuan untuk mengeratkan hubungan pegawai-pegawai perubatan dengan warga emas di sekitar kawasan Seri Kembangan dan para warga emas yag sering merawat di

 
klinik ini yang terlibat seramai 160,000 orang sepanjang tahun lalu dan akan memberi nasihat kesihatan membangkitkan kesedaran menyertai program social yang dirancangkan agar mereka akan terus bergerak cergas dalam kehidupanya untuk mencapai maklamat kelab ini..

No comments: