Wednesday, April 20, 2011

万宜斯里英丹花园居民协会常年大会




马华沙登国会选区服务及咨询中心主任拿督叶炳汉受邀出席主持万宜斯里英丹花园居民协会常年大会仪式並受到该会主席慕斯达化迎接。

拿督叶炳汉在会上促请居民全力支持居民协会所主办的活动,同时居协领袖也应对社区内民生问题发言,让当局不断提升,改善社区内基本设施。

较早时,该会主席慕斯达化表达居协将会努力协助解决区内民生问题,尤其是要求当局兴建会堂,以供居民作为联络与活动中心,同时居协对拿督在过去不断协助兴建回教祈祷所(SURAU)及提升宗教小学等设备的努力及先今依然保持为社区人民服务深表感激与赞赏。

Perasmian Mesyuarat Agung Tahun Persatuan Penduduk Taman Sri Intan, Bangi

Dato' Yap Pian Hon, Ketua, Pusat Perkhidmatam Dan Penyelarasan Kawasan Parlimen, Serdang, telah dijemput untuk merasmikan Mesyurat Agung Tahun Persatuan Penduduk Taman Sri Intan, Bangi.





Dato' Yap menyeru penduduk untuk memberi sokongan dan kerjasama kepada Persatuan Penduduk untuk menjayakan aktiviti yang dianjurkan untuk manfaat kepada masyarakat umum tempatan.

Pemimpin Persatuan juga memainkan peranan penting untuk menyuarakan masalah yang dihadapi oleh masyarakat umum agar dapat diselesaikan.

Tuan Hj. Mustaffar berkata usaha, bantuan dan kerjasama yang disalurkan oleh Dato' Yap Pian Hon untuk membina semula Surau dan menaik taraf dan melengkapkan kemudahan Sekolah Rendah Agama pada masa lampau dan kini terus mengambil berat terhadap pembangunan kawasan perumahan ini dan cadangan pembinaan Balai Raya dan bangunan Tadika perlu dapat dibantu oleh Kerajaan dikawasan perumahan ini.

20.04.2011

No comments: